Výmena alebo vrátenie tovaru
Pokiaľ vám Vaše nové Botasky nesedia alebo skrátka nevyzerajú podľa Vašich predstáv, môžete ich samozrejme podľa zákona do 14 dní od prevzatia tovaru vrátiť.
Tovar je možné vrátiť alebo vymeniť iba v prípade, že je nenosený, zabalený v originálnom obale a nie sú na ňom viditeľné známky používania. Pre rýchlejšie prijatie vráteného tovaru prosím vyplňte Dokument na vrátenie alebo výmenu tovaru a priložte ho k tovaru. Svoju objednávku môžete vrátiť buď osobne na našich kamenných predajniach v Prahe, Brne, Olomouci, Ostrave, Hradci Králové, Plzni a Zlíne, alebo nám ju môžete zaslať na adresu Vasky trade sro, Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
V prípade výmeny tovaru platia rovnaké podmienky ako vyššie. V oboch prípadoch máme na vybavenie 30 dní. Do priloženého dokumentu prosím vyplňte, za aký tovar chcete pôvodnú objednávku vymeniť a všetko nám pošlite na adresu Vasky trade sro, Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Možnosť vrátenia aj výmeny zaniká v prípade, že si nechávate Botasky upraviť podľa vlastných požiadaviek, vyrobiť na mieru alebo u topánok s iniciálami.
Reklamácia
Pokiaľ majú Vaše Botasky nejakú závadu, je možné ich za určitých podmienok reklamovať. Reklamácia sa riadi podľa reklamačného poriadku uvedeného nižšie. Pokiaľ chcete tovar reklamovať, vyčistený nám ho môžete doniesť spoločne s vyplneným reklamačným protokolom na jednu z našich kamenných predajní v Prahe, Olomouci, Brne, Ostrave a Zlíne, alebo ho zašlite poštou na adresu Vasky trade sro, Vavrečkova 5657, 760 01 Zlín.
Topánky po prevzatí skontrolujeme a následne vyhodnotíme, či vznikol nárok na reklamáciu. Opraviteľné závady v najkratšom možnom termíne opravíme a Botasky odošleme späť na Vašu adresu na vlastné náklady. O výsledku reklamácie Vás budeme informovať najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie do reklamačného konania.